Skrivet av: Henrik Arnstad | torsdag, 12 mars 2009

Manus inlämnat till förlaget

För några minuter sedan skickade jag följande mejl till min förläggare Stefan Hilding på Norstedts:

Bäste Stefan,

Efter ett dygn i den vackra vinterskärgården, på ett hotell med stora fönster i Dalarö, mejlar jag nu dig dessa kapitel. Färdigt manus till boken Skyldig till skuld. Jag har – med hjälp av många snälla människor – gjort mitt allra bästa. Det är min förhoppning att dessa tre års arbete inte har varit förgäves.

To be published and damned.

En fin dag i mars, 2009, tecknar vänligen vännen
Henrik

Bifogat i mejlet fanns sju wordfiler. Det är fullbordat.

Kommentera

Kategorier

